Laptop testovi

Please login or register.

Login with username, password and session length
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: Laptop za studenticu arhitekture  (Read 29751 times)

Tinkerbell

• Newbie
  • *
Laptop za studenticu arhitekture
« on: February 29, 2016, 02:07:06 AM »

Dragi drugari,

Treba mi vaša pomoć.
Naime,ja sam studentica arhitekture i planiram da si kupim novi laptop i to mi stvara veliku muku,pošto je izbor veliki,a ja baš i ne znam na koje specifikacije treba posebno da obratim pažnju.
Želje koje imam su krajnje jednostavne: da mi novi laptop ne zadaje muke,da nije usporen i da u meni ne budi želju da ga bacim kroz prozor u sred procesa renderovanja.
Moj budžet je između 800 i 1200 eura.
Voljela bih da čujem vaše prijedloge.

Unapred se zahvaljujem  ;)

Panta

• Administrator
  • Hero Member
Re: Laptop za studenticu arhitekture
« Reply #1 on: March 01, 2016, 12:22:58 AM »

Prvo trebas odluciti koju velicinu ekrana zelis. Ako ces koristiti eksterni monitor, onda je 15,6" sasvim dovoljno, ali ako ces raditi samo na ekranu laptopa,onda vredi razmisliti i o 17,3", s tim sto ce ti onda biti tesko nositi ga naokolo.
Od specifikacija su za tebe najvazniji procesor i memorija. Treba ti Intel Core procesor (po mogucstvu i7 sa cetiri jezgra) i bar 8 GB RAM memorije. Ne znam odakle si, pa ne mogu pogledati sta se nudi u tvom kraju za budzet koji imas.

Tinkerbell

• Newbie
  • *
« Reply #2 on: March 03, 2016, 08:31:44 PM »

Hvala puno na savjetima :)
Inače,radim samo na ekranu laptopa,tako da ću onda imati ovu 17,3" opciju u vidu,mada bih voljela da čujem i neki prijedlog za ekran od 15,6",jer ipak laptop nosim svuda sa sobom,pa čisto da vidim i ''lakše'' varijante.
U NS živim,tako da su Tehnomanija i Dr Techno jedine prodavnice koje mi trenutno padaju na pamet.
Kog proizvođača da imam u vidu? HP,Lenovo,Dell,Acer,Asus?
I koje je vaše mišlejnje o Mac-u?
Budžet koji sam navela je okviran i mogla bih da izdvojim i više novca,negdje do 1500 eura.