Laptop Testovi FORUM

Please login or register.

Login with username, password and session length
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: PROBLEM !!!!  (Read 9002 times)

dejan3101

  • Newbie
  • *
  • Posts: 43
    • Email
PROBLEM !!!!
« on: March 04, 2011, 07:36:06 PM »

Kupio sam pre manje od dve nedelje laptop, komp je odlican, ali ima jednu malo manu, desni CTRL taster se ponekad zaglavi ispod desnog shift tastera.Ostane u nekom polupolozaju izmedju pritisnutog i nepritisnutog tastera.a i ovako se vidi da za milimetar strci u odnosu na ostale tastere.
Bio sam danas u toj radnji i rekli su mi da donesem u ponedeljak prepodne, pa da posaljemo za BG (posto sam iz Nisa)...
Ne znam sta da radim, da li da nosim i cekam desetak dana da mi vrate lap top, ili da da se pozivam na Zakon o zastiti potrosaca, posto mislim da postoji neka zackoljica i da imam pravo da mi vrate novac ili da mi zamene za isti laptop???

Ajte pomoci, ne znam sta da radim, znam samo da sam mnogo veliki maler:(
Logged

Panta

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2446
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #1 on: March 04, 2011, 10:39:31 PM »

Mislim da tako nesto postoji u Zakonu o zastiti potrosaca, ali nisam siguran u kom periodu mozes traziti povracaj novca. Po glavi mi se vrti 7 dana, ali mozda se to i ne odnosi bas na ovo. Provericu u ponedeljak sa drugarom koji se malo bolje razume u ovo od mene. Ako ti se ne ceka pozovi trzisnu inspekciju. U stvari, mozda je najbolje pozvati njih i proveriti, jer je samo njihova rec merodavna.
Problem sa Dell-om je sto (koliko ja znam) nema Pickup and return, pa nece poslati kurirsku sluzbu po pokvaren laptop.

dejan3101

  • Newbie
  • *
  • Posts: 43
    • Email
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #2 on: March 05, 2011, 02:14:39 PM »

Proverio sam ja sinoc u garanciji, i postoji klauzula po kojoj mogu da trazim zamenu u roku od 7 dana, tako da mi ne gine slanje kompa.
Mislim ja mogu da pozovem inspekciju, ali u principu nista necu dobiti, samo cu da se nerviram...Znam da Dell nema Pickup and retutn uslugu, ali iz radnje gde sam kupio ce poslati za BG o svom trosku, u principu dodje mu na isto kao i da imaju pickup and return...

Recite mi samo, da li preporucujete da iskopiram podatke sa hara?U radnji mi se kunu da nema potrebe, da nece ni dirati sistem???
U principu to su trenutno samo filmovi, ali opet nikad se ne zna...
Logged

Panta

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2446
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #3 on: March 05, 2011, 04:45:50 PM »

Znaci ipak je 7 dana.
Mozda je slicno kao Pickup and return, ali ovako laptop prolazi kroz vise ruku, pa sam proces dopremanja u servis i vracanja traje duze.
Znam da pojedini servisi naglasavaju da ne odgovaraju za podatke, pa ipak preporucujem pravljenje bekapa vaznih podataka. Naravno, to ne znaci da ce oni sigurno i namerno obrisati sve, narocito u tvom slucaju gde je kvar na tastaturi, ali generalno govoreci bekap je zakon :)

dejan3101

  • Newbie
  • *
  • Posts: 43
    • Email
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #4 on: March 05, 2011, 06:06:46 PM »

Bas tako, sklonicu sve sto smatram vaznim, a za ostalo neka Bog pomogne :))))
Ali generalno kakavo je tvoje misljenje u vezi sa ovim, da li ce sve biti u redu, i da li uopste vredi da saljem, s obzirom da se radi o jednom tasteru, koj ruku na srce funkcionise, samo se ne ponasa u radu kako bi trebalo, sto sam i naglasio gore?
Logged

Panta

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2446
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #5 on: March 05, 2011, 10:55:12 PM »

To zavisi od toga koliko ti ta pojava smeta i da li se pogorsava vremeno. Ne znam sta ce biti ako ga posaljes na servis za 6 meseci, da li ce prihvatiti bez reci ili ce mozda tvrditi da je ostecen tokom koriscenja. Nemam iskustva sa Dell servisom, pa ne mogu nista da tvrdim. Mozda ne bi bila losa ideja da posaljes mail servisu i da pitas, kako se tretiraju slicne pojave. Bitno je da bude mailom da bi imao pisani trag da je problem postojao cim si kupio komp.

dejan3101

  • Newbie
  • *
  • Posts: 43
    • Email
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #6 on: March 05, 2011, 11:31:14 PM »

Poslao sam mail sledece sadrzine, pa cemo da vidimo sta ce biti :

Postovani,

kupio sam Dell laptop racunar preko Vaseg dilera u Nisu 21.02.2011. , uz racunar sam dobio garanciju Vase firme, pa Vam se stoga i obracam. Racunar nije star ni dve nedelje i minimalno je koriscen, ali pojavio se problem sa desnim CTRL tasterom koji se prilikom pritiskanja cesto zaglavljuje ispod SHIFT tastera koji se nalazi iznad njega.Isto tako i taster enter (u sredini tastature, ne na numerickom delu) ponekad prilikom kucanja neprijatno pucketa...Vas diler gde sam racunar pazario mi je rekao da posaljemo isti kod Vas na servis, a ono sto mene zanima je kako se nedostatci takve vrste tretiraju, posto je racunar gotovo nov, a naravno imam i regularno popunjenu garanciju, predpostavljam da nece biti problema?Koliko bi popravka u slicaju slanja trajala,
posto mi je racunar jako potreban, a ne mogu naci zamenu za to vreme?
Nadam se da cete mi izaci u susret.

S'postovanjem Milosevic Dejan

 
Logged

Panta

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2446
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #7 on: March 06, 2011, 10:18:16 PM »

Kada saljete mailove servisima preporucljivo je dati sto vise podataka (tacna i sto detaljnija oznaka modela u ovom slucaju). Tako ce i servis moci da vam da precizniji odgovor, jer mozda za neki model imaju tastaturu na stanju, a za drugi mora da se naruci i ceka 3 nedelje.

dejan3101

  • Newbie
  • *
  • Posts: 43
    • Email
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #8 on: March 09, 2011, 01:07:36 AM »

Prosla su dva radna dana, a naravno povratnog mail-a od servisera nema, stvarno je tuzno u kakvoj indijanskoj zemlji zivimo...
Resio sam da ipak ne saljem kompjuter, nema potrebe da ga secaju i lupaju po kurirskim sluzbama i da ga neki nadrndani serviser otvara za tako malu stvar.
Mogu za sada da zivim sa tim, prihvaticu to kao visu silu...:)
Logged

Panta

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2446
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #9 on: March 09, 2011, 09:58:24 PM »

Pa dobro, ako nista drugo i taj mail je nekakav dokaz da je kvar uocen par dana nakon kupovine. Madam se da ti takav dokaz nikad nece zatrebati.

dejan3101

  • Newbie
  • *
  • Posts: 43
    • Email
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #10 on: March 10, 2011, 01:56:59 AM »

I ja se nadam:)
Hvala na savetima
Logged

Broker

  • Newbie
  • *
  • Posts: 13
  • Long Live Linux
    • Forum PalubaInfo
    • Email
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #11 on: March 12, 2011, 05:27:45 PM »

Idu mi na živde generalno svi trgovci a manje više svi su takvi barem u Srbiji.
Nije reč o laptopu već desktopu, odnesem ga u radnju gde sam ga kupio.
Nije bitan kvar, zapravo i nije neki kvar, mogao sam i sam da ga otklonim ali nisam hteo.
I sve u svemu kaže mi trgovac "Dobro 'ajde, ti si naša stalna mušterija".
Ispalo je kako da on meni čini uslugu a zapravo je dužan u garantnom roku da otkloni kvar za 45 dana ili da mi da novu mašinu.

Nažalost u Srbije garancija nije neka naručita stvar a trebala bi biti.
Nadam da ćemo ih preko javnih p(r)oziva (između ostalog i ovog foruma) i kritika malo urazumiti.

Panta

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2446
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #12 on: March 12, 2011, 11:22:09 PM »

Ja se vise uzdam u zakon i inspekciju nego u prozivke :)

dejan3101

  • Newbie
  • *
  • Posts: 43
    • Email
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #13 on: March 13, 2011, 03:10:58 PM »

Tesko je uzadati se u zakon u zamlji bezakonja...Nazalost to je nasa relanost...Posto studiram prava mnogo puta sam u raznoraznim zakonima naleteo na stvari koje se hornicno ne postuju...
Logged

Panta

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2446
Re: PROBLEM !!!!
« Reply #14 on: March 13, 2011, 09:15:45 PM »

Slazem se, ali znam par ljudi koji su ostvarili svoja prava bas zahvaljujuci inspekciji, tako da ne treba gubiti nadu.
Pages: [1]   Go Up