Laptop Testovi FORUM

Please login or register.

Login with username, password and session length
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: jedno pitanje u vezi sa ASUS X5AVC-FP093  (Read 1700 times)

sottovoce

• Newbie
  • *
jedno pitanje u vezi sa ASUS X5AVC-FP093
« on: April 26, 2009, 10:10:21 PM »

planiram da kupim ovaj notebook racunar (ASUS X5AVC-FP093), prodaje se samo i jedino u gigatronu, i zbunjuje me to sto kada otkucam ovaj njegov naziv u pretrazivac na google npr, da bi se saznalo jos ponesto o njemu, npr iskustvo korisnika, rezultati su iskljucivo vezani za gigatron, nigde se vise ne pojavljuje...da li to treba da me brine i zasto je to tako...ja sam inace laik, ne razumem se bas puno u materiju...unapred hvala na odgovoru!

Panta

• Administrator
  • Hero Member
Re: jedno pitanje u vezi sa ASUS X5AVC-FP093
« Reply #1 on: April 28, 2009, 12:33:42 PM »

Otkad je otvoreno, predstavnistvo Ausa u Srbiji je veoma agilno i trudi se da poveca prodaju Asus laptopova. Jedan od nacina je i narucivanje modela koji su prilagodjeni potrebama naseg trzista. To ne treba da vas brine jer nije rec o losijem kvalitetu vec o izboru komponenti i pratece opreme koji odgovaraju zahtevima naseg trzista. Takodje, desava se da pojedine modele konfigurisu u dogovoru sa nekim od lanaca maloprodaje, cime taj lanac dobija ekskluzivu. Verovatno je slicna prica i sa modelom koji se vama dopada. Jedino sto vas treba da interesuje je pravilno popunjen garantni list i to je sve.
Uzgred, zasto ste se odlucili bas za taj model? ASUS M51VA-AS120 je mozda i zanimljiviji.

sottovoce

• Newbie
  • *
« Reply #2 on: April 28, 2009, 04:37:44 PM »